Nufri, nou patrocinador de la FLL EPS Lleida!

La fase local dE LLEIDA de la FIRST LEGO league de l'any 2024, organitzada al Campus de Cappont per l'Escola Politècnica Superior, disposa d'un nou  patrocinador que, de ben segur, ens ajudaran a fer creixer i millorar l'experiència dels equips participants en aquesta 13a edició

Nufri, amb 50 anys d'experiència en el sector hortofructícola, que els han dotat de coneixements i els permeten oferir una àmplia gamma de productes de qualitat, així com un extens catàleg de serveis.

La seva traçabilitat i infraestructures els acredita la capacitat de vetllar en tot moment per la producció en un servei integral, des dels vivers fins a la seva distribució. Nufri és sinònim de qualitat i anteposen el fet d'oferir una atenció personalitzada, constant i eficaç. Nufri, grup agroindustrial, es compon de quatre grans divisions: fruita fresca, transformats, mercats i energia, que asseguren al grup una traçabilitat total en tots els seus productes i una economia circular real.

El Grup va néixer el 1973 per part d’un grup de productors de la comarca lleidatana del Pla d’Urgell que es dedicaven a la producció de fruita. Actualment, els seus associats són 400 agricultors que produeixen 150.000 tones de fruita a l’any, principalment poma, pera, taronja, mandarina i préssec, que ells mateixos conserven i comercialitzen. Aquest grup dona feina a 2.000 persones de manera directa.

Així mateix, volem aprofitar per agrair a totes les entitats patrocinadores i col·laboradores, sense les quals aquest esdeveniment no es podria organitzar:

• Patrocinadors: Ajuntament de Lleida, Diputació de Lleida, GFT, SEMIC, IFR, PlusFresc, Vall Companys, Nufri, Consell Social UdL i Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària UdL

• Col·laboradors: McDonals Lleida, LleidaHack, Invelon, Makers Lleida i NeuroPGA